La Reeducació Psicopedagògica és un model d’intervenció personalitzat dirigit a aquells infants i adolescents que mostren un rendiment escolar per sota del desitjat o que no s’ajusta a les seves capacitats. Aquesta intervenció també és adequada quan existeix un trastorn de l’aprenentatge.
La finalitat és desenvolupar habilitats que condueixin cap un aprenentatge significatiu i una satisfacció personal.
- Dificultats que abordem:
- Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDAH)
- Trastorn de l’Aprenentatge No Verbal (TANV)
- Altes capacitats
- Trastorn específic de l’aprenentatge (lectura – escriptura)
- Baix rendiment acadèmic i falta de motivació
- Dificultats d’organització i/o planificació
- Manca d’hàbits i tècniques d’estudi
Aquesta intervenció podrà anar acompanyada de:
- Coordinació amb l’escola
- Assessorament als pares
En els casos de dificultats en la lectura el mètode Glifing pot ser un recurs adient.