Reeducació Psicopedagògica

“Ajuda’m a fer-ho per mi mateix” (Maria Montessori)

La Reeducació Psicopedagògica és un model d’intervenció personalitzat dirigit a aquells infants i adolescents que mostren un rendiment escolar per sota del desitjat o que no s’ajusta a les seves capacitats. Aquesta intervenció també és adequada quan existeix un trastorn de l’aprenentatge.
La finalitat és desenvolupar habilitats que condueixin cap un aprenentatge significatiu i una satisfacció personal.

  • Dificultats que abordem:
    • Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDAH)
    • Trastorn de l’Aprenentatge No Verbal (TANV)
    • Altes capacitats
    • Trastorn específic de l’aprenentatge (lectura – escriptura)
    • Baix rendiment acadèmic i falta de motivació
    • Dificultats d’organització i/o planificació
    • Manca d’hàbits i tècniques d’estudi

Aquesta intervenció podrà anar acompanyada de:

  • Coordinació amb l’escola
  • Assessorament als pares

En els casos de dificultats en la lectura el mètode Glifing pot ser un recurs adient.